Polpak

sobota, 31 marca 2018

Przewody zasilające Hiend-Audio Ziggy: Inception X.5 i Picasso - zapowiedź testu

Premierowy Hiend-Audio Ziggy Picasso

Jeszcze pod koniec lutego br. dotarły do mnie najnowsze przewody zasilające skonstruowane przez pana Zygmunta Jerzyńskiego z Warszawy (Hiend-Audio - TUTAJ). Otrzymałem następujące przewody do testów:

1) Inception X.5 na bazie schuko Furutech Fi-38(G) oraz IEC Wattgate EVO 350 Rh,
2) Inception X.5 na bazie shuko Wattgate EVO 390 Au oraz IEC Wattgate EVO 350 350 Au oraz
3) Picasso na bazie schuko Furutech Fi-38(G) oraz IEC Furutech Fi-28(R).

Warto podkreślić, iż przewód Picasso to zupełnie nowa konstrukcja pana Zygmunta, stanowi niejako rozwinięcie wcześniejszej Inception X.5. Zewnętrznie przewód Picasso nieco różni się od Inception X.5 albowiem pięć żył zaplecionych jest nieregularnie (nietypowo) względem wersji Ineption X.5, gdzie tych pięć żył zaplecionych jest w regularny warkocz.

Powyższe przewody mam u siebie już dobrych kilka tygodni, słucham i porównuję je na różnych urządzeniach hi-fi. Mogę już wstępnie napisać, że mają wielce dobroczynny wpływ na brzmienie systemu audio wprowadzając dodatkową holografię, uzupełniając tzw. wypełnienie, czy lepszą selektywność. Nie dziwi mnie to w ogóle, że te kable tak, a nie inaczej, wpływają na dźwięk, ponieważ niedawno z przyjemnością recenzowałem inne kable Ziggy, a mianowicie Cheetah i PeaceMaker (czytaj test TUTAJ). Zaś kabel Hiend-Audio Ziggy Cheetah po recenzji pozostał u mnie na stałe - stanowi solidną podporę mojego głównego zestawu hi-fi.

Zapraszam do lektury recenzji za kilkanaście dni, czyli już w kwietniu.


Karton z przesyłką


Inception X.5 na bazie schuko Furutech Fi-38(G) oraz IEC Wattgate EVO 350 Rh


Inception X.5 na bazie shuko Wattgate EVO 390 Au oraz IEC Wattgate EVO 350 350 Au


Picasso na bazie schuko Furutech Fi-38(G) oraz IEC Furutech Fi-28(R)

2 komentarze:

  1. Witam! Według Ciebie, jeśli chodzi o przewody, co sprawdza się lepiej - guma czy pcv? Ja się osobiście przechylam w stronę gumy, ponieważ to sprawdzona forma zabezpieczenia kabla, ale z drugiej strony jej spora giętkość tworzy ryzyko uszkodzenia się samego kabla, przy czym pcv zyskuje na popularności wśród użytkowników zasilaczy (o czym np. czytaj tutaj). Chciałabym znać Twoją opinię zanim zdecyduję się ostatecznie na zakup moich własnych przewodów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam przewody zasilające Hiend-Audio Ziggy, używam od dwóch lat i chyba nie zamieniłbym ich na żadne inne. W tej półce cenowej rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz będzie oczekiwać na moderację